Faház pizzéria a Kerék vendéglőnél

Óbuda több, mint város! testvérblogunkon már idestova másfél éve megjelent a Faházról egy beszámoló, de úgy gondoltuk, mi se maradhatunk ki. Ahogy a képen is látszik: közvetlenül a Kerék vendéglő mellett vagyunk, a Bery's-zel szemben, az Ani presszótól csupán egy percnyi sétára, úgyhogy itt nem fulladhat unalomba soha egy este ;))

Kicsit gondban vagyok: a hely neve a cégér szerint Pizzéria, de kétségeim vannak afelől, hogy itt tényleg lehet-e egyáltalán pizzát kapni - legközelebb mindenképpen megkérdezem.

A másik bizonytalan pont számomra a söröző nyitva tartása: valahogy az a benyomásom, hogy úgy nyitnak ki, ahogy éppen kedvük tartja. A legszebb nyári estéken sokszor zárva voltak, máskor meg ki voltak pakolva a székek, ott üldögélt pár környékbeli a sörével. 

Persze én is így vagyok a sörözéssel, csak akkor néztem be, amikor éppen úgy gondoltam - ez pedig egyik alkalommal a tavalyi U-19-es EB elődöntője volt: a magyar-olasz, amin  (akkor még) kikaptunk. Szerencsére idén a fiúk egy csodálatos visszavágón megbosszulták minden sérelmünket a tavalyi évről, de most nem ez a lényeg :))

Szóval munka után odagurultam, kikértem a szokásos, kisüveges Pilsneremet (300 Ft alatt volt és jó hideg), majd letelepedtem a benti tévé elé. Ekkor hasított belém a fent már említett cikk halvány emléke: itt kivetítő is van! Félve utánakérdeztem: a személyzet azonnal üzembe helyezte nekem a teraszon, hogy a vásznon is élvezhessem a magyar fiatalok szoros vereségét.

Bár sokan a faház láttán késdobálóra gyanakodnának, ez itt korántsem igaz: rendszeresen látok ide munka után betérő, kimerült hivatalnokokat, házas(?)párokat - néha iratokkal, tehát akár munkavacsorának is beillik találkozójuk :))

Egyszóval: szimpatikus hely, de nem túl karakteres.

Az üveges sör jó hideg volt és friss, az árak reálisak - a pizzát pedig mindenképpen felderítjük még. A nappali fényben egy szem vendég kedvéért is bekapcsolt projektorért pedig óbudakocsmás csillagos ötöst küldök nekik innen is - a teljesen rendszertelennek tűnő nyitva tartás ellenére is!